Jsme skvělým zázemím pro firemní události/kongresy/semináře/akce všeho druhu. 

 

 

  • Nabízíme nově a funkčně vybavené prostory pro uspořádání workshopů, seminářů, přednášek, školení či konferencí, firemního večírku nebo obchodního jednání,…

  • K dispozici dvě zasedací místnosti pro 15 a 50 účastníků. Velký sál o rozloze 100 m2  s kapacitou 50 míst, variabilita uspořádaní, prostor bez sloupů. Menší sál o rozloze 52 m2, sezení uspořádáno do kruhu. Oba prostory klimatizovány.

  • Pohodlné sezení za stolkem s odkládacím prostorem, zázemí s kuchyňkami, automat na kávu, odkládací prostory, wi-fi nebo ADSL připojení.

  • Špičkové technické zázemí (audiovizuální a prezenční technika, profesionální ozvučení se zabudovanými reproduktory v prostoru, 4x  mikrofon, notebook, wi-fi/ADSL připojení, flipchart).

  • Možnost cateringu (coffee break, občerstvení, oběd, raut, degustace jídla i vína…).

  • Parkování na hlídaném parkovišti, které je součástí areálu budovy.

  • V případě požadavku Vám zdarma zpracujeme nabídku na míru včetně doporučení, jak nejefektivněji nabízené zařízení využít (kongresovou i gastronomickou část).

                           

Náš personál se postará o spokojenost nejen v oblasti kongresových služeb, ale i gastronomickou.

 

 

Kongresové místnosti dle kapacity osob

Výběr jídla a pití zajistíme dle Vašeho přání